36 North Properties, Inc
Con más de dos décadas de experiencia, 36 North Properties se consolida como un socio de confianza en la gestión de propiedades para el Valle de Salinas y la Península de Monterey. Nos especializamos en administrar una amplia gama de activos, incluyendo casas unifamiliares, condominios, dúplex, complejos de apartamentos y edificios comerciales. Nuestro objetivo es ofrecer soluciones a medida que optimicen el rendimiento de su inversión inmobiliaria, eliminando las preocupaciones operativas y asegurando la protección y el valor de su patrimonio.
Creemos firmemente en crear relaciones armoniosas y duraderas entre propietarios e inquilinos. Para los propietarios, proporcionamos tranquilidad mediante el uso de tecnología avanzada, informes detallados y mantenimiento preventivo, asegurando que su propiedad funcione a su máxima capacidad. Para los inquilinos, garantizamos hogares bien mantenidos y un servicio al cliente excelente, fomentando una experiencia de vida cómoda y sin estrés. Nuestro riguroso proceso de selección de inquilinos y nuestra gestión experta de arrendamientos garantizan una ocupación de alta calidad y estabilidad a largo plazo.
Además de la gestión residencial y comercial tradicional, ofrecemos espacios de coworking flexibles y totalmente equipados, destacando la nueva ubicación en la histórica Torre Grain en el centro de Salinas. Estos espacios están diseñados para apoyar a empresas locales y organizaciones sin fines de lucro, proporcionando conectividad, privacidad y un entorno propicio para la networking y la creatividad. Ya sea que busque un administrador de propiedades profesional o un lugar de trabajo inspirador, 36 North Properties ofrece un servicio impulsado por resultados en el que puede confiar.
Horario de apertura
- Domingo: (closed)
- Lunes: 9h-17h
- Martes: 9h-17h
- Miércoles: 9h-17h
- Jueves: 9h-17h
- Viernes: 9h-17h
- Sábado: (closed)
Nuestro comentario desde ImmoNetwork sobre 36 North Properties, Inc:
Gestión Inmobiliaria con Sólida Trayectoria
Con más de dos décadas de experiencia, 36 North Properties, Inc. se ha consolidado como un socio de confianza para propietarios en el Valle de Salinas y la Península de Monterey. La agencia administra una amplia variedad de activos, desde viviendas unifamiliares y condominios hasta edificios comerciales y complejos de apartamentos. Su objetivo es optimizar el rendimiento de las inversiones inmobiliarias, eliminando las preocupaciones operativas y protegiendo el patrimonio de los propietarios. Además de la gestión tradicional, ofrecen espacios de coworking modernos y totalmente equipados en el histórico Edificio Grain del centro de Salinas.
Equipo Profesional y Atento
Las opiniones de los clientes destacan repetidamente la dedicación y la cercanía del equipo. Propietarios y inquilinos valoran positivamente a miembros del staff como Audrey, Jesbel, Jessica e Isidro, mencionando su gran capacidad de respuesta y disposición para ayudar. Los propietarios aprecian especialmente los informes mensuales claros y detallados, que les permiten tener un control total sobre sus propiedades. Para los inquilinos, la transparencia en la comunicación y la amabilidad del personal durante el proceso de alquiler son aspectos muy elogiados.
Mantenimiento Rápido y Eficaz
Un punto fuerte destacado por los residentes es la agilidad en la resolución de incidencias. Múltiples comentarios reflejan que las solicitudes de mantenimiento se gestionan con rapidez, enviando contratistas de forma inmediata para reparar las averías. Las propiedades suelen describirse como limpias, bien mantenidas y con electrodomésticos actualizados. La gestión se esfuerza por garantizar un entorno de vida cómodo, respondiendo de manera eficaz a las necesidades de los inquilinos.
Transparencia y Asesoramiento Experto
La agencia se caracteriza por su compromiso con la profesionalidad y la claridad en los procesos. Proporcionan instrucciones detalladas para el desalojo y ofrecen inspecciones previas para ayudar a los inquilinos a asegurar la devolución de sus depósitos, evitando sorpresas. Para los propietarios, ofrecen asesoramiento experto sobre el mercado de alquiler y decisiones de inversión, asegurando que las propiedades se mantengan bajo los más altos estándares. La combinación de experiencia local y servicio centrado en el cliente convierte a 36 North Properties en una opción fiable para la gestión de inmuebles en la región.
36 North Properties, Inc: Opiniones
Las opiniones son de sus autores. No verificamos que quien las escribe haya sido cliente.
Opiniones en Google
3,5 de 5 sobre 62 opiniones
Experiencia negativa: If you like paying money before you’re even allowed to see the property you’re renting, congratulations, 36 North Properties is your dream landlord. Fees collected upfront from people who haven’t even set foot inside yet. It’s less “property management” and more “pay to play.” Hand over cash first, maybe get to see the place after. That’s not how renting works. That’s how a timeshare pitch works. Plenty of rental companies let you view a place before demanding payment. This isn’t one of them. Avoid unless you enjoy being treated like an ATM with a pulse.
Experiencia negativa: My partner and I were residents of this property management, and overall our move-in process and day-to-day stay were fairly pleasant. The property itself was lovely, maintenance was always quick to respond to issues, and for the most part we enjoyed living there. That said, there are a few things worth pointing out for anyone considering this property management. First, we were overcharged on our first month's rent for "renters insurance" even though we had already provided our own policy directly to the leasing agent, Jesbel. It was only about $20, so we let it go rather than create friction right after moving in, but it shouldn't have happened. Second, the building's security has real gaps. The unit sits above a business, and the code-access entry requires going through two doors to reach the main entrance, but employees of the downstairs business routinely propped these doors open, letting anyone walk in. This defeats the entire purpose of a secured building. We also dealt with regular issues of unhoused individuals sleeping in the trash area, often breaking locks or climbing the wall to get in. Both are legitimate safety concerns for tenants. Third, our move-out process was marked by a serious lack of communication. We were initially told to vacate a day earlier than our actual move-out date, and clearing up that confusion took multiple emails to Jesbel that went unanswered until we CC'd Audrey, at which point we'd get a response. The bigger issue was our pre-move-out inspection, which we were entitled to under CA Civil Code § 1950.5(f) and were never given the chance to have. We requested it by email, followed up when we heard nothing, and only got a response once Audrey was CC'd. Jesbel agreed to our proposed date but never gave a time. As two full-time working professionals who both wanted to be present, we asked for a specific time so we could plan around it. We got silence. We lost a day of work waiting for an inspector who never showed. When the window for our requested time passed, we emailed again asking to be notified if anyone was coming, citing our rights under § 1950.5(f). Again, silence. We spent two days cleaning the unit with help from family, doing our best despite having no inspection to tell us what would actually be checked. We left it cleaner than we received it, aside from normal wear and tear, which landlords cannot deduct for under § 1950.5(b). So it was a surprise when our final move-out report cited the need to repaint every wall and do a professional deep clean. We never put a single hole, thumbtack, or command strip in the walls, so we genuinely don't know where that damage assessment came from. When we reviewed the move-out photos, several showed damage that predated our tenancy, and the "dirt" cited was in spots no one would think to check, like the overlapping creases of window tracks or the undersides of cabinet edges, areas that were already dirty when we moved in. We had photo documentation showing the unit clean and disputed several of the cited items as inaccurate, but a deduction for professional cleaning was still taken from our deposit. It's a frustrating lesson that even if you clean thoroughly and they violate your right to an inspection, you may still not get your full deposit back. I wish I could give five stars, but this really was our experience, and based on what I've read, it echoes other tenants' experiences too. Credit where it's due: Audrey was at least responsive when looped in. It's unfortunate that her own staff needed her CC'd before they'd answer an email.
Experiencia negativa: They have a voicemail box that is full. Don’t return phone calls. List property on Zillow that are not available. They don’t know the square footage when asked. Follow-up emails go unanswered. I haven’t even done business with them and already have a bad experience, imagine what happens when you actually do rent from them.
Sounds like we may not be a good fit for you. Good luck elsewhere.
Experiencia negativa: Do not apply through this property management! Horrible! They are very rude and unhelpful. They won’t tell you that your credit score should be 750+ to be qualified! Don’t waste money on applications!
Sara, Our rental criteria is on our application. Your comments seem inconsistent with facts . Audrey
Experiencia fantástica: Had the pleasure of renting with this property management for 2 years. Pleasant experience with all of the 36 North Staff, and maintenance was always super fast. Audrey and her team were very approachable, professional and responsive whenever any issue or work order would arise. So much more affordable than most properties in the area. Very clean and up to date appliances was a major plus. Would definitely recommend to anyone looking to lease in the Monterey County area!
Leticia, Thank you for the kind review. It was an honor to be your property management company! Audrey
Experiencia negativa: Se roban el deposito de los inquilinos y no dan los servicios que se requieren en los apartamentos.
You were not actually a tenant. Your boyfriend who was our tenant contested his deposit in Small Claims court where we won the judgement because we were fair in our deposit return.
Experiencia negativa: Unprofessional, rude, crooks in disguise. They take a portion of your deposit for illegitimate reasons, knowing that it's too much work for the average person to go through the small claims process for just a few hundred dollars.
Hi. Not sure who you are and no context was provided so hard to offer an explanation or address your concerns.
Experiencia fantástica: We submitted a application for a rental from north property and we're still awaiting but Jessica has been very helpful through the process I truly recommend anyone to give a call if you have questions they will help you and tell you what they're missing etc all these reviews were misleading but I can tell you she was very helpful do your own research and deal with the company yourself !!!
Thank you for sharing your experience! We are lucky you have Jessica on our team.
Experiencia fantástica: Jezabel at 36 North Property Management is beyond amazing in what she does to help people with their rentals. Her kindness, attention to detail, and quick follow up goes a long way. If you're looking for a property management company to go through - Jezabel is on top of it! Thank you.
Jesbel is great! I am so happy to have her as part of our team!
Experiencia negativa: Horrible. Criminal. Took half of my deposit for reasons that were completely bogus. I completed the pre move out inspection. All recommendations made. Charges were for items never mentioned and not acceptable charges. The reality is that it's a lot of work to go through small claims court for 800$ to try and sue for it back. They know that and profit off of it. Horrible company for renters. As a realtor ( vs real estate agent, which that is what the owner is) she has moral and ethical obligation to do what's in the best interest of both parties. Landlord and renters. This is not the case however. UPDATE - AUDREY YES I DID THE PRE MOVE OUT INSPECTION AND YES THE APT WAS RETURED IN BETTER CONDITION THEN WHEN I RENTED. ALL PREVIOUS RENTERS WITH LOW STARS, I SUGGEST YOU TOO CONTACT THE NATIONAL ASSOCIATION OF REALTORS AND FILE A FORMAL COMPLAINT.
It is important to ensure you complete a pre move out and follow the detailed move out instructions to ensure a full refund of your deposit. It is always our goal to work to return each tenants deposit in full. When this happens it saves our office time, hassle coordinating vendors and following up to ensure they did the clean up properly. When work is needed it then takes more time for us to process your deposit return and really is just not as fun as when the property is returned in the same condition and we can issue you a refund in a few days. Ultimately the responsibility is up to you as the tenant to return the unit in as good or better condition than you received it. We wish you the best, Audrey
Experiencia fantástica: 36 North Properties is asome the Leasing Specialists there all nice and kind they're there when you need a question or help put there one especially Jessbel she's so nice with every one
Thank you for your kind words! I’ll be sure to share this with Jesbel.
Experiencia fantástica: Excelente compania de manejo, personal muy amable.
Thank you Carmen!
Experiencia fantástica: I moved to Salinas 18 months ago from Santa Cruz County. I looked and contacted many property management agencies , apartment managers. I really have to say that the Leasing Specialist Jessica for 36 North Properties was awesome to work with. She was very responsive and punctual with either returning a phone call or email. I have a very busy work schedule and she made the move in process very easy and worked with my schedule. The property that I am in is very nice, clean & secure. So there are not many issues. The very few times I have had to contact the office , Isidro is quick to respond and take care of whatever the issue was.
Bart, Thank you for being apart of our tenant family at 36 North Properties.
Audrey
Experiencia fantástica: Isidro, Jesbel y Jessica en la oficina de Salinas son muy amables y atentos.
Cony, Thank you! The Salinas and Monterey teams are pretty awesome. Thank you for your kind words.
Experiencia fantástica: I recently visited 36 North Properties Inc. to submit an application. Despite the office being busy, the staff were incredibly friendly and helpful. I was acknowledged as soon as I walked in, even before stepping out of the elevator. The customer service was truly five-star!
Maria,
You must've been working with Jesbel! Isn't she the best. Thank you for stopping by. Really great we were able at assist you. Audrey
Experiencia fantástica: Absolute great customer service from property management.
Thank you so much for your post. It was an honor to help!
Experiencia negativa: Updated Post: 04/03/2024 Original Post: 36 North Properties management service is beyond disappointing. Despite my partner and I each paying a non-refundable $50 application fee (totaling $100) and submitting an application, we never even got the opportunity to see the property for a showing. For over three weeks, we waited in anticipation, only to be told that someone else had already taken it. The complete lack of communication regarding the status of the property viewing is simply unacceptable. Avoid this service at all costs if you value transparency and respect for your time. 04/03/24 Edit (Response to Reply): It's worth noting that my partner’s current property management made numerous attempts to contact the property management in question but received no response. In the end, we had to take the initiative to obtain the necessary forms from our current management and forward them ourselves. Records clearly indicate that everything was in order. Therefore, the excuses provided by the 36 North Properties are unfounded and simply an attempt to deflect blame. 08/17/2024 Update: Despite the negative experience with 36 North Properties, I was able to successfully rent a property (somewhere else) at the end of April for a lease starting in May. It seems the issues I faced with 36 North Properties were isolated to that specific situation.
Dana, I am sorry to hear you are disappointed. Please know the application fee is paid so that we can complete background checks and credit checks. This work takes time, especially if your employer or previous managers do not respond in a timely manner. This also takes more time when you do not complete your application. Then there is cost to run credit and check background. At the end of the day your application was not approved because you received a poor previous rental review. We do wish you the best in finding another property.
Experiencia negativa: Really poor communication if any. They take your money and then don't even have the courtesy to let you know if your application was accepted or rejected. Feels like a scam. Very unprofessional.edit: don’t appreciate being called a liar. I NEVER received any notification of acceptance or rejection.
Mary,
Your lack of transparency and honesty is quite frustrating. It's disheartening that people can leave negative reviews without being truthful. I wish Google allowed attachments so I could share the email thread for your application.
Here's the truth:
1. You applied on 07/15/2024.
2. Automatic emails were sent on 07/17/2024 regarding pending rental verification and employment information.
3. A cancellation email was sent on 07/22/2024, notifying you that we accepted another applicant but that your application would remain on file for 30 days.
Our company was professional, prompt, and transparent with you. Please consider being honest next time you leave a review that could harm someone else's business. Audrey Wardwell
Experiencia negativa: Nobody Ever answers the phone called many times the voicemail was always full no one ever got back to me. The property is no longer available Very BAD BUSINESS Practices..also i dont want or need the owner's Response DO BETTER
If you’re interested in a property it’s best to apply online. It’s direct and we receive it instantly and start processing right away. We also have two office locations which you could’ve stopped by in salinas or Monterey. Seems pretty aggressive to give a one star review but I guess that’s the way the world works now. Best of luck to you!
Experiencia fantástica: Jessica and the team are always helpful, patient and friendly. My partner and I prefer to go in person regarding our tenancy and Jessica and other employees are always friendly and helpful when we come in to ask questions.
Ricardo, Very happy you have enjoyed your experience with us.
Experiencia fantástica: 36 North Properties provided exceptional assistance during our application process for a property we were interested in. Their consistent follow-up, a rarity among companies, was greatly appreciated. Special thanks to Jessica for her outstanding support. Additionally, their swift response to maintenance requests, promptly sending out contractors to address repairs, is truly remarkable. Thank you Isidro!
Thank you so much for your kind words. We have a great team and I’m grateful for them each day.
Experiencia fantástica: I been a tenant with 36 North Properties since 2022 and their level of professionalism and responsiveness is exceptional. I wish I can give them 11 star rating. Isidro, Audrey and Jessica are amazing and very helpful.
Thank you so much, Ben. Glad to have you as one of our amazing tenants.
Experiencia fantástica: Eh tenido un buena experiencia con 36 North Properties, son muy amables y es fácil reportar un problema de mantenimiento, lo corrigen rápido. Los recomiendo!
Thank you Paulino! We are happy to have you apart of the 36 North Family!
Experiencia negativa: Awful landlords in Pacific Grove managing properties owned by Monterey Fish Co. Never responded to complaints of leaks and collapsing ceiling in bathroom and took many tenants covid rent assistance before kicking them out to remodel 2925 David property.
Shawn, I was not the company involved in the termination of these tenants. You are referencing another company not mine. My company was just recently hired to complete tenant placement for the new units and I just started working on them. I don’t think this applies to me. Audrey
Experiencia fantástica: Let's you apply with fee and when you don't get approved they don't refund the fee.
Thank you. Fees aren’t always refunded. It does depend on what stage you apply and where we are on the application review process. I am glad we were able to help you.
Experiencia fantástica: The on boarding process was seamless and clear. Jessica has answered all my questions and has been very professional. I am looking forward to my time at the property
Gilbert, Jessica is a great asset to the company. Glad to hear you are enjoying your experience with 36 North Properties.
Experiencia fantástica: I was a tenant for 2yrs at 751 Sanborn. The area is a little rough. Here & there. As for this group of cottages…The neighbors are friendly, family oriented. The Property Mgmt was professional & very attentive to any needs. The Mgr. for this property is the hardest working Apt. Mgr. I have ever had. The property is maintained very well. You can tell that all of the people involved with the care of this property gives their very best performance to their duties.A rare find these days.
Dennise, Thank you for your kind review!! Our team loves what we do and truly appreciate having tenants like you.
Experiencia negativa: You’ll never see your deposit back even if you leave the studio shiny as glass, but when you report an issue it takes decades for them to send someone to fix it. You share utilities bill with all the studios so if you’re single you’ll pay almost as much as a family of three because they at the office don’t have a way to know exactly how much electricity or water each studio used, they just billed to their criteria. You pay utilities and a week later you have a new bill, you pay again and a week or two later you get billed again for the same thing. And you send them an email asking why you getting charge twice for the same bill and next thing you know they modify the system so it shows a different name on the bill it changes from electricity to garbage.
With any rental property, it’s key to utilize your pre-move out and follow the detailed move out instructions provided to you. When tenants follow these guidelines, they have the best success for receiving 100% of their deposit back. Several opportunities were provided for you that you chose not to take.
Experiencia fantástica: Very knowledgeable associate and courteous highly recommend
Sergio, Thank you for your kind review. Very much appreciated.
Experiencia positiva: Pues porque ellos me rengan mi apartamento
Hi. Glad you were able to meet our criteria and obtain an apartment.
Experiencia fantástica: We have used 36 North Properties to help with managing our rentals. They are an excellent company to work with! Highly recommend this company! Thank you 36 North for taking such great care of overseeing our rentals!
Briana, Thank you so much for your kinds words! I don't like to admit we have favorites, but we are human, and you guys are definitely one of our favorites. It is a true pleasure to work with you. Audrey
Experiencia negativa: Slumlords at their finest. They rob you and no one who rents here ever sees their deposit back. Kick you out before your lease and use your money for complete re model.
Brittnay, You were provided Pre Move Out Instructions, offered a Pre Move Out Inspection and every opportunity to return what was a brand new unit back to us. You neglected to do your part and as such we deducted your deposit as appropriate per the law. The most rewarding moment in our office is when we get to give back tenants 100% of their deposit, but that takes effort on your part and it appears you were unwilling to do the cleaning and other items necessary to return the property in the manner it was given to you. I truly wish you the best. Audrey
Experiencia positiva: Buena aclaración de ten puntos
Lulu, Thank you for your great review. Our whole office works hard, daily, to provide quality homes, and address all issues with the properties we manage. We love what we do and appreciate hearing our hard work pays off. Warmly, Audrey
Experiencia fantástica: Not too bad
Thank you for the review.
Experiencia fantástica: Mary is great easy to work with, her and her team are the best.thank you
Very happy to serve you.
Experiencia fantástica: Finding a quality property management company to rent from is tough in the Monterey+Salinas area. 36 North is trustworthy, reasonable, and responsive. Could not have asked for a better experience from move in to move out. No hidden items in the lease or sudden fees during the move out inspection! Highly recommend going through these folks.
Keith, Thank you for your kind words! It is very appreciated.
Experiencia fantástica: I highly recommend Audrey and her team. They were so easy to work with and very responsive. They were the 3rd company I called when looking for a company to manage my property, and they were by far the easiest to work with.
You are a great owner and it’s a pleasure to work with you.
Experiencia fantástica: There is no better set of experts in Monterey County than 36 North Properties. They were able to help me with investment decisions and technical advice on rental investment & management. Extremely responsive and very friendly.
Thank you Steve. It was great working with you as well!
Experiencia negativa: Very hard to access office confusing to say the least. Some employees with bad !!!!!attitudes!
Thanks, David, for your feedback. I believe if you were to come into the office or you answered the phone when we called you back. Or your phone accepted messages you would know that we have been trying to call you back. I have been apart of most conversations with you and my staff and have found them very pleasant despite being yelled at and cussed at by you. Additionally, if you were to follow the rules of the property and your lease you would not have notices posted on your door or calls from us asking for corrections.
Experiencia negativa: I'm not a fan of this property management company, their customer service is distasteful and not an all-around good experience. Every time I call to receive clarification on additional fees or in general, there is always someone who answers with an attitude, under trained leasing staff. I wish they would learn some training when dealing with customers. This isn’t where you want to go they’ll make up stories to keep most of your security deposit. Stay away from them.
I am sorry to hear that you feel this is your experience. When talking with disgruntle people who raise their voice or yell at staff we are obligated to end the conversation as it is not productive or healthy. Additionally we provide tenants with detailed instructions on what needs to be done prior to moving out and offer a pre move out to ensure all items are done and allow you time to correct. Honestly, every single person in my office is truly thrilled when tenants make it easy on us by doing what they contractually are obligated to do and we can give them 100% of their deposit.
Experiencia negativa: Couldn’t even reach them to set up an appointment during normal business hours because the one voicemail they have during working hours is full.
Michael, we are averaging 100 calls a day. We are trying to get back to everyone. Did you send an email?
Experiencia negativa: Landlord was very rude, high volume traffic so the street is very noisy all the time. They will do every thing they can to avoid fixing your apartment properly. They raise the rent dramatically without even considering minor maintenance requests. Very bad place to live, would not recommend. I would give 0 stars if possible.
Our properties are all very well maintained. In fact, my contractor uses our properties as examples to other companies of how to maintain quality apartments and homes. Additionally you cannot expect an owner to replace your counters tops with granite just because you want it, when their budget only allows for Formica. As a tenant we maintain a quality environment in all units but high end remodels are not a fair expectation of the owner.
Experiencia fantástica: Audrey took care of another property of mine in no time. I appreciate the fact that she explained the market value of my rental. She is attentive to details as we toured the place. I have 2 properties managed under 36 North Properties, Inc and it is peace of mind.... Thank you Audrey and staff.
Your home is beautiful. It’s an honor to work with owners like you.
Experiencia negativa: Audrey is nice
Thank you. Glad to hear you feel I’m nice. Why the one star rating.
Experiencia fantástica: 100% of everything is taken care of- love Audrey's service for property management. Stu R- San Jose, CA
Thanks, Stu! It's an honor to work with you.
Experiencia positiva: Well, it's great good price, it takes a while for things to get fixed, there isn't specific parking for Tennants during busier nights parking is even worse. Love the atmosphere, people, neighbors. All around great place.
Upon receipt or notice of an issue we dispatch vendors immediately. We do not control the schedule of these vendors as they independent from our company. Your repair was not an emergency and the items needed to be ordered. This created a delay, which is normal and reasonable. You both were good tenants and ultimately we were sad to have you leave due to a growing family. We do wish you the very best.
Experiencia negativa: Approved for apartment and when found shower was broken as well as windows, next day, was remarkably unapproved. BEWARE!!!. Unprofessional and Liars. Will make up stories about People which are absolutely not true. Do not rent here!!!!
I’m very sorry to hear you were unhappy. After you became agressive with some of the neighbors In the complex we had to deny you. When we shared the information with your case worker she stated she had heard of similar experiences with you. It’s important to create a community and environment that keeps everyone comfortable.
Experiencia fantástica: Audrey and her team at 36 North have done an outstanding job of managing a multiunit apartment complex that I purchased. I recently acquired the property and Audrey has been diligent in making necessary improvements due to years of deferred maintenance. My goal is to provide a safe, enjoyable place to live for the tenants and Audrey shares that vision. She listens to tenants and deals with issues at the property in a prompt and direct fashion. Her monthly reports are clear and easy to follow. I highly recommend 36 North Property management.
We love working with you Barry. You're a great owner.
Experiencia fantástica: Owner Audrey Wardwell went above and beyond in helping us find the perfect place. We’re so grateful. I can’t recommend 36 North Properties enough!
Very happy to serve you.
Experiencia fantástica: Excellent and impeccable service and representation. All of my questions and concerns were fully addressed. My experience with 36 North was wonderful.
Thank you for your kind words.
Experiencia fantástica: Audrey and her team are incredible! They provide extremely high quality service. I would recommend 36 North to anyone interested in a property manager or Real Estate services.
We love working with you as well.
Deja tu opinión sobre 36 North Properties, Inc:
36 North Properties, Inc aparece en los siguientes listados:
Otras agencias inmobiliarias que podrían interesarte
Martin Sanchez, Orion Realty Group & Orion Financial Services
Eddie Guajardo "Eddie G. Real Estate Agent"
Monica Figueroa,Broker
Añade tu inmobiliaria a nuestro directorio de forma gratuita
Si gestionas una agencia inmobiliaria y quieres aparecer en nuestra guía, envíanos la información de tu empresa y podrás aparecer de forma totalmente gratuita.