JK Homes Property Management
JK Homes Property Management es una empresa de gestión de propiedades con sede en Germantown, dedicada a maximizar el valor y el rendimiento de las inversiones inmobiliarias residenciales. Con un enfoque en la supervisión profesional y la satisfacción de los inquilinos, JK Homes ofrece servicios integrales adaptados a las necesidades de los propietarios.
El equipo se especializa en manejar todos los aspectos de la administración de propiedades, desde el riguroso filtrado de inquilinos y la gestión de contratos de arrendamiento, hasta la coordinación proactiva del mantenimiento y los informes financieros. Al aprovechar el conocimiento del mercado local y las mejores prácticas de la industria, JK Homes asegura que las propiedades estén bien mantenidas, cumplan con las normativas legales y generen rendimientos constantes para sus clientes.
Tanto si eres un propietario de primera vez como un inversor experimentado, JK Homes ofrece un enfoque confiable y directo en la gestión de propiedades. Su objetivo es liberar a los propietarios de las cargas diarias de gestionar inmuebles en alquiler, permitiéndoles disfrutar de ingresos pasivos sin estrés. Contacta hoy a JK Homes Property Management para experimentar una gestión profesional y sin complicaciones para tus propiedades en Germantown.
Horario de apertura
- Domingo: (closed)
- Lunes: 9h-17h
- Martes: 9h-17h
- Miércoles: 9h-17h
- Jueves: 9h-17h
- Viernes: 9h-17h
- Sábado: (closed)
Nuestro comentario desde ImmoNetwork sobre JK Homes Property Management:
Servicios Especializados en Gestión Inmobiliaria
JK Homes Property Management se consolida como una empresa integral dedicada a la administración de inmuebles, ofreciendo soluciones a medida para propietarios e inquilinos. La agencia se encarga de supervisar propiedades residenciales de forma exhaustiva, abarcando desde la coordinación de mantenimiento hasta la optimización patrimonial a largo plazo. Al centralizar las operaciones, JK Homes garantiza que los activos se mantengan en óptimas condiciones y se gestionen con eficiencia durante cada fase de ocupación.
- Supervisión integral de propiedades, incluida la selección de inquilinos, la administración de contratos y la coordinación de mantenimiento preventivo.
- Protocolos de comunicación proactivos diseñados para mantener informados a los propietarios sobre la ocupación, el rendimiento financiero y las actualizaciones operativas.
- Estrategias de gestión adaptables que responden a los cambios del mercado, asegurando ingresos estables y la conservación del valor del inmueble.
Socio de Confianza para Inversores y Propietarios
Numerosos inversores y propietarios a distancia destacan a JK Homes como un aliado altamente fiable para la administración de sus activos inmobiliarios. La firma destaca por brindar tranquilidad a quienes confían en orientación profesional para navegar condiciones de mercado complejas. Desde la asistencia en reformas patrimoniales hasta la consecución de ventas superiores al precio de salida, el equipo ofrece un soporte integral que maximiza el valor de cada propiedad.
Los clientes valoran especialmente la transparencia, los consejos estratégicos y el compromiso inquebrantable con la protección de sus intereses económicos. Este enfoque centrado en el propietario ha consolidado su reputación como una agencia de integridad y relaciones a largo plazo, consolidándola como una opción preferente para quienes buscan una presencia gestora sólida y predecible.
Atención al Inquilino y Resolución de Incidencias
JK Homes prioriza la creación de entornos de convivencia positivos mediante un servicio atento y una resolución práctica de necesidades. Los residentes reconocen frecuentemente la disposición del equipo para superar las expectativas, ya sea atendiendo solicitudes de mantenimiento, facilitando procesos de entrada ágiles o brindando apoyo paciente durante transiciones personales. La administración se distingue por tratar a los ocupantes con respeto y colaborar activamente para alcanzar soluciones equitativas.
- Modelo de atención al cliente centrado en la comodidad del residente y la resolución oportuna de incidencias.
- Personal experto que combina conocimiento del mercado local con orientación práctica para los ocupantes.
- Mediación constructiva que preserva relaciones armoniosas entre propietarios e inquilinos.
Expertise de Mercado y Estándares Profesionales
Con un firme compromiso hacia las mejores prácticas del sector, JK Homes Property Management mantiene rigurosos estándares en la administración de contratos, los informes financieros y el cumplimiento normativo. Los profesionales experimentados de la agencia son reconocidos por su meticulosidad en la documentación, la claridad en la comunicación de políticas y la gestión eficiente de los requisitos legales. Esta dedicación a la profesionalidad asegura que todas las transacciones y operaciones de gestión se realicen con precisión y responsabilidad, reforzando el estatus de la compañía como una referencia sólida en el sector inmobiliario.
JK Homes Property Management: Opiniones
Las opiniones son de sus autores. No verificamos que quien las escribe haya sido cliente.
Opiniones en Google
3,2 de 5 sobre 64 opiniones
Experiencia negativa: My experience with JK was completely shocking and absolutely unacceptable. It began when I applied for an apartment at the Blackstone which was under JK's management. I paid a $35 application fee, viewed the unit, and was told it would be ready in about 10 days after some minor finishing work. I liked the apartment and, based on that representation, paid the security deposit and first month’s rent. When I returned 10 days later to pick up the keys, I immediately realized they had given me keys to a different apartment. At first, I assumed it would be similar, but it was not. The unit was significantly smaller—roughly half the size of the apartment I had originally toured. There was no way I was willing to accept that substitution. I was in disbelief of their refusal to acknowledge their own error. Thank God the lease I signed had the correct apartment number; therefore, it made the contract null and void. It still took nearly two additional weeks to receive a refund of my money. A week after getting the refund I considered viewing another property they managed. I was then told I would need to pay another $35 application fee because the original application was “only valid for one month.” I had to escalate the issue directly to the owner, who eventually and reluctantly waived the fee, acknowledging that this situation resulted from their own error. At that point, I chose not to move forward. Throughout the entire process, the office staff—and even the owner—were rude, careless, and unprofessional. To prospective tenants: be very cautious these people are dirty! To property owners: think carefully before hiring this company these people are dirty! It is telling that the Blackstone and several other properties they once managed are now under different management. Their declining portfolio speaks for itself. If I could subtract 5 stars I would.
Thank you for your review. After carefully reviewing our records, we can confirm that the property you applied for is not managed by our company, and the interaction described did not involve our team. This review appears to have been submitted to the wrong business. We respectfully ask that you verify the correct company and update or remove this review accordingly. Thank you for your understanding.
Experiencia negativa: This place is absolutely a joke. Jk Homes is here just to collect rental application fees. You will never hear anything from them. Do no rent from these people.
We appreciate your feedback. All applications fees are charged by and submitted to TransUnion. Once completed you grant us permission to review it. We apologize if there has been a lack of communication from our agents recently, but rest assured, we will ensure a prompt response to your inquiries. Thank you.
Experiencia negativa: Me and my boyfriend fell in love with one of their rental houses! So we applied and never heard anything from anyone. I have called several times and left voice mails as well as emails for the home! All we got was an email stating how they had a few applications to look at to give them up to 10 days and after 10 days still nothing! It’s been over a month since we applied and we are just kind of over it with them! I just didn’t want someone else to pay for the application like us and not even get anything!
Thank you for sharing your experience. We understand how frustrating it can be to wait for an update after submitting an application. Our application process involves reviewing multiple submissions, verifying information, and working through them in the order received. Unfortunately, not every applicant will receive approval or move forward once a property has been filled or criteria are not met.
Application fees cover the cost of screening and are non-refundable, which is outlined prior to submission. While we do our best to communicate updates, high application volume can sometimes delay individual follow-ups. We appreciate your feedback and wish you the best in your housing search.
Experiencia negativa: very unprofessional. company loved to raise rent; however, they won't upgrade the house.
Amber we are saddened that you left such a low review. We were under the impression that you absolutely loved your home. You asked if we could work with you on your renewal so we waived you late fee and renewal fee. Now with that in mind you have been a resident for over two years at the same rate. Even though we raised your rent it was very conservative. At the new rate you are still $300.00 below market rent. Now concerning upgrade the house, are you able to explain what you mean by upgrade? This home was renovated before you moved in. Thank you kindly!
Experiencia positiva: I love they houses
Thank you
Experiencia negativa: Terrible communicate skills.
May we ask you to explain in more details of why our communication skills are terrible? Thank you kindly!
Experiencia fantástica: great customer service , very responsive . my experience has been great with them so far . staff is very friendly
Experiencia positiva: They are great people and very understanding. During the pandemic was the worst time for me they were patient and worked with me and I’m thankful for that. Thank you again.
Experiencia negativa: If you are looking for a property manager these people are NOT it. Poor communication, price gouging on projects and terrible in late rent collections. When you have to manage your management company, there is something wrong. James likes to talk about mutual respect. What he really means is that you better respect him and his decisions no matter what the cost is to you. I’m sure there will be some rude response to this true review as he verbally assaulted me to MY husband on a 3 way call with my deployed husband. Very unprofessional to say the least. I gave one star bc in the beginning this was like a new marriage in the honeymoon phase but we finally bit the bullet and filed the divorce papers. Oh, and THAT also cost a pretty penny to separate from them. Something has changed with this group and I would say it’s greed.
Experiencia fantástica: Most honest and professional group I've found.
Thank you so much for the kind review sir!
Experiencia negativa: Only to get decline for housing because you don't have a 600 credit score,during a pandemic make it make sense
When you apply for any of our homes it lists the qualifications in the details. You applied knowing your score was below our minimum requirement.
Experiencia fantástica: They were very quick on me trying to View rental property
Thank you so much!
Experiencia negativa: Their communication skills are HORRIBLE! Seriously. Its almost like they don't care about their business. Between their lack of communication and the responses to the reviews...they seem extremely unprofessional. They wont answer your calls at all or emails. If they are like this before renting, just imagine the headache of dealing with them once you become a tenant. Update to response: Clearly most of the reviewers use THEIR GOOGLE SCREENNAMES! If you put the same amount of energy into responding to emails and calls...as you do in unprofessional responses to most the honest reviews..you may receive different reviews. Your communication skills are poor and 40 other reviewers agree. Maybe you should allow someone else to work on your behalf sir, bc you're doing a bad job. Now imagine if you would respond in a timely to communication attempts like you do reviews....I stand by my HONEST review...Is everyone lying? Your communication reviews go back for a while. You get better by actually improving on the root issue. You don't "fix" issues with generic and unprofessional responses on Google.
Thank you for the review Khali. What we find is that most clients who apply do not read or follow instructions. Even more a great percentage of applicants enter a false email address, incorrect email address, incorrect phone number, their friends phone number and so on. Just now when I entered your name in our management system you do not pull up. So if you placed an application it would be very difficult for our staff to communicate with you. Now if you read our reviews you will find a consistent pattern of us trying to help those who had an issue with us. We are by far not perfect, but our goal is to listen to your response and get better.
Experiencia negativa: I applied for a house exactly a month ago. Spent $150+ in applicantion fees. I got an email back 2 days after applying saying they had a bad overload of applications and that they’ll get back to me in 5-wo buisness days. Well I’m good enough at math to know it’s been well over 10 buisness days. Doubled that to be exact and I haven’t heard nothing back about the house. Yet on Rently it says it off market. I’ve noticed a lot of people having the same problem with applying and never hearing back. And I see JK homes replies to the reviews saying they don’t find their name in the system. Well if you wanna say you can’t find my name in the system I expect a to see all the money I spent on the application fee back.
Experiencia negativa: I did an application for them a week ago and haven’t heard anything yet.I call the number and it takes you to an automated call and just keep getting put in a loop with the same things being said and never talking to a actual person.No one ever tried to contact me I have Called trying to talk to you guys and also called and emailed you guys. And also the home was not listed as off the market until after I did my application and I did a self touring of it the day of my application being put in!
We’re sorry that you decided to give us a 1 star review. Unfortunately, the home that you applied for has been off the market for weeks. At the moment your application is still being processed until we’re able to verify your employment. In situations like this we would keep your app on file for 30 days of being submitted just in case you see something else of interest. I will double check, but I’m sure an agent tried to contact you or the co-applicant without any success.
Experiencia negativa: PLEASE believe the reviews when they say that Jk DOESN'T answer the phone! Everyone isnt lying. Just call and see for yourself. They will continue to allow people to pay for the application process even after approving someone for the property. Ask me how I know. Please stop the "your name doesn't look familiar " line. You sound shady.
Thanks for the review QB! May I ask what your call was pertaining to?
Experiencia fantástica: Very patient. And have beautiful homes
Experiencia positiva: Extremely nice
Experiencia fantástica: We used JK homes for property management for 4 years and eventually listed our home for sale through them. The property management was phenomenal and when we listed our home for sale, we ended up selling for well over the asking price within a matter of a couple days. They took care of everything for us, which was great because we were out of state and unable to come back during the selling process. I can't recommend them enough. Definitely 5 stars!
Experiencia negativa: Wow this been so long ago but I remember you can't never get in touch with nobody but I view a house of yours then got a text late that night saying I didn't return a key and threatening to take money out my account although I did return the key
Hello Lavita Worthy! I'm not seeing you in our system. Is there a reason why you rated us at such a low rating?
Experiencia negativa: Recently got a text stating two properties were available and accepting applications. Paid the application fee, waited for over a week for a response. When calling can't talk to an actual human being but instead listening to a message on repeat. I would not recommend doing business with these people they're snakes in disguise!!
Good afternoon Tray Baby! After searching our system I do not see where you completed a application. Just to be clear, we do not text our clients for communication. I'm not sure if you have the correct management company. Please double check where you filled out an application. Thank you kindly!
Experiencia negativa: I recently applied for a home through JK properties. I never got a phone call or email stating if I had been approved or denied. I reached out to them several times via phone and email again no response. When I finally got someone on the phone today February 24 I was informed that I was denied but the person I spoke with could not tell me why I was denied nor could they give me an agents name or number that I could contact about it. The gentleman I spoke with could not help me in anyway other than telling me to continue to email and call until I got a response. Being as though we are in a pandemic this is extremely frustrating and very unprofessional.
We are so sorry for the delay in responding back to you in a timely matter. Due to the pandemic and winter snow storm our office has been closed for over a week. We are working diligently to process all applications now that we’re back open. I did see that someone responded to your email today concerning your application. Again, please forgive us for the slow response. Have a wonderful day!
Experiencia negativa: Very unprofessional and unpleasant I recently did an application an viewed a home that is still showing available never got a response back because it's impossible to get anyone on the phone when i finally did get someone on the phone they informed me the home is no longer available yet i was still able to view the home an pay the non refundable application fee not to mention i never even got a response after doing the initial application scam scam an even after i was told the home was off market its still showing available and still offering me tours horrible i do not recommend at all.... it wouldnt let me reply to directly but the application was done through a sevice named rently for the property at 4179 times Memphis tn zipcode 38128
Hello Tykitta Franklin, I’m not sure if you have the correct company. After searching our records we do not have any applications for your exact name. May I ask what property were you interested in? Also, who did you pay for an application? Thank you kindly!
Experiencia fantástica: They have some good investor resources
Thank you Mr. Benjamin
Experiencia fantástica: Mr. and Mrs. Martin were a big help over the last 3-4 years with handling my rental property! Due to an occupation change, I now live 10 hours from the property. They were helpful, honest, and did what they said they would do. They helped with the rentals, a large renovation, and then the successful sale of the property. Each stage in this process was handled professionally and was communicated well. If you are looking for property management give them a call! Thank you for your help!
Mr. Smith it was such a pleasure to work with you. My wife and I really appreciate you giving us the opportunity to serve you in this capacity. We couldn't have asked for a better client to work with. We wish you continued success in your business and thank you for the kind words.
Experiencia negativa: Hello, myself and my roommates applied for 2061 Vollintine ave. On 6/18/20 now two weeks later without hearing anything after we have applied and paid our collective $105.00 we find out not through you services but via a 3rd party app that the home is now off the market. Why weren’t we notified by your company and/or refunded our money. The world is in a pandemic and at times like these every dollar counts, so if we would have known this home was close to being off the market we wouldn’t have wasted$105.00. We have called several times NEVER got in contact with a person. Just absolutely unprofessional I would NOT recommend renting from them! Your money may get stolen!
We are very sorry that you feel like your money was stolen and that we are unprofessional. To be fair, after looking through our records I don’t see any applications for a DJ Black. I’m surprised that you called our office and never spoke with anyone. Are you positive that you’re dialing the correct number?Just as you said these are prevalences times and I’m not absolutely sure you wasn’t responding to someone who may have ghost our listing. Please report all advertisements that may look suspicious. Lastly, I will be happy to look for your application again and if it’s approved we will keep it on file for 30 days. In that timeframe if something else sparks your interest we would be more than happy to accommodate you. Have a wonderful day!
Experiencia fantástica: JK Homes is a upper class property management company they have made me and my family feel real comfortable by making the move to memphis i will recommend them for for your next move GREAT JOB JK HOMES!!
Experiencia fantástica: I enjoyed working with JK Homes property. They maintain the the highest level of professionalism and integrity. Demonstrated problem solving and customer service beyond expectations. - Derrick Powell
Experiencia fantástica: JK homes provided the upmost and absolutely great service out of previous property management period. Since moved to Memphis they have provided A1 service and was always available when we needed assistance no matter what the issue relates. I would recommend JK homes to anyone who is in need of reliable and respectful management services.
Experiencia fantástica: James is a stand up guy and I’ve recommended him to several other property owners in the past and will continue to do so in the future.
Experiencia fantástica: "James and Kenisha has always treated me with respect which makes me value their judgement ".
Experiencia fantástica: These people are the best because any time I call with a problem they take excellent care of me their customer service is the absolute best and I would highly recommend them
Experiencia fantástica: Great Company!
Experiencia fantástica: James and Kenisha are very professional, knowledgeable, and dependable. They will go the extra mile for their tenants and their customer service is impeccable. I would recommend them in a heartbeat they are the best!!
Experiencia fantástica: James and Kenisha have always treated my family with respect and make themselves available to answer any questions! Thank you James and Kenisha for being dependable and trustworthy.
Experiencia fantástica: They have really helped me with my Hot water tank and several projects. The were very knowledgeable and professional.
Experiencia fantástica: JK Homes has been a great rental company to me and my wife. Very professional and always go the extra mile for their tenants. We are very grateful for their services!
Experiencia fantástica: Great people to deal with. If there is ever an issue with anything they are pretty good at finding a solution that both parties can agree upon.
Experiencia fantástica: JK HOMES has meet our needs at WEMCO LLC. Very responsive to issues that we bring up and it is a pleasure to continue to do business with them.
Experiencia fantástica: I’ve worked personally with JK Homes Property Management and have nothing but great things to say about their service. I would recommend to anyone.
Experiencia fantástica: Great Place. Great Customer Service and Professional business!
Experiencia negativa: PLEASE stay away!!
After reviewing our client list we have no record of you ever doing business with our company. If you would please check the name of the business for accuracy.
Experiencia negativa: The receptionist seems to be the only person that cares about customer service. I Moved into one of their investor’s properties in June of 2019. They cut corners on repairs from previous tenants. Didn’t realize that until after moved in, that they didn’t follow through with previous repairs I reported after I moved in. I had to clean property myself and buy a rug to put down over damaged rug they refused to replace from previous tenants. JKHomes only accepts money orders and there's no after hours rent drop, so you can only pay when or if they are in the office. Their online payment system doesn't work. Beware. Response to response: If you don’t show me as renting from you that explains why you neglected the property and provide bad customer support on your rentals from out of state property owners.
Hello Whispering Acts, after searching our database I don’t see us ever renting a home to you! I would love to respond back about your definition of “cutting corners”, but it wouldn’t be fair if your not one of our residents. Please double check our company name and make sure we are in fact your management company. Thank you kindly!
Experiencia negativa: Property was not clean, window broken, patio door didn't lock, food in closet, holes in walls and I could go on. Never moved in, took them over 20 days to get someone out and never received key back but wanted rent. I NEVER WAS ABLE TO MOVE IN. Yet they took me to court in which they dismissed themselves. I have been trying to make contact to receive my money back but of course, like the condition of the property, a mess. Not a response back. I just want my money back. It's not personal, it's business. Response to review feedback: You're very good at trying to cover up. There were not several walk throughs. You do the paperwork at your office without the opportunity to see the property before signing. All the issues I had, you said were taken care of. I went straight to the property and called you to let you know while in the unit that everything was exactly as it was at my first look. A mess. You dropped the ball. Thank you for responding because you're surely not good at that without a public viewing. I will definitely be contacting your attorney. Do better. Good day to you!!! Oh yeah the judge NEVER granted you possession. Did you forget we were going to trial? You dropped...the juge did not grant you anything
Respectfully Ms. Marable we have electronic records of you doing several tours of the home before lease signing. You even signed a property condition form stating that the home was in excellent condition. We did in fact file a civil suit for nonpayment of rent and possession of property. After the judge granted us possession of the home our client was satisfied and willing to drop the money judgment Not Because You Didn’t Rightfully Owe It! In closing we did in fact reach back out to you responding to you emails. Our response to you is that any and all communications henceforth should be directed to our attorney. Good Day!
Experiencia negativa: I never moved into the house, but never received my deposit back. 1500.00 wasted he called bartlett police on me. The officers stated that it was a civil matter. Take them to court to resolve the issue.
Hello Ms. G, we don’t have any records with you as a client. Please give us the property address and reason why you was not giving your security deposit back. If you were in fact a client we will be more that happy to explain why you may not have received your deposit according to the guidelines of the lease agreement. Thank you kindly!
Experiencia fantástica: One of the best property management companies I’ve come across. James and Kenisha actually care about their residents and do as much as they can to ensure everyone’s comfort. From move in to renewals to move out, they are always very hands on and responsive with any concern I’ve had.
Experiencia negativa: I made the mistake of renting from this outfit. I paid a dollar to get a code access to get a key in a box on the door to look around. A couple weeks after moving in, I was burglarized, big time. No sign of forced entry, even relocked the doors. There's a WalMart down the street. Someone else obviously paid the dollar and had a copy made. Not one thing on the move-in list was ever done. Not. One. Thing. I replaced missing plug and light switch covers and broken cabinet handles and drawer pulls at my own expense. A lot of plumbing issues that were discovered only after a few floods in the house. These people care only about the rent being on time, and will not spend one red cent on a property except in an emergency, and then very reluctantly. Oh, and they don't take checks, don't have direct pay. You have to have a money order or cashier's check every month. Stay away from these people!
Thank you for the review Mr. Hadfield! Its very unfortunate that your home was burglarized, but you only reported a rare wine bottle being taken from you home. Even so at your request we came out the very next morning and had the home re-keyed. Now concerning the move in sheet, we did everything you ask that was within reason. I'm sure you over spoke about missing handles, drawer pull because we don't rent homes in that condition. If the property was in desperate repair why would you move forward with renting? If your confused or still have concerns about repairs we keep a maintenance call log for each home that includes what the our client called about, what condition the component is in before the repair and after pictures once the job is completed. Even more I will be happy to provide you with pictures of the home prior to you moving in. Please don't hesitate to call, email or drop by our office with any other concerns you may have. Thank you!
Experiencia negativa: They don't fix anything after makin u fill out papers sayin what's wrong but are happy to try suing u if you're 1 day late on your rent
After reviewing our client list I don't see where you ever occupied one of our homes. Are you able to provide us with a address? Thank you Mrs. Jones!
Experiencia negativa: JK Homes is Very unprofessional, very unreliable, and very rude.
Hello Joyn, i'm sorry you had such a bad experience with us. Please let me know what the issue was and we'll do our best to get it right the next time. Thank you!
Experiencia fantástica: Jk Homes is very reliable and great
Deja tu opinión sobre JK Homes Property Management:
JK Homes Property Management aparece en los siguientes listados:
Otras agencias inmobiliarias que podrían interesarte
Crye-Leike, Realtors
Josh Hisaw Team- Keller Williams Realty
Marathon Management
Jennifer Carstensen
Firstkey Homes
Añade tu inmobiliaria a nuestro directorio de forma gratuita
Si gestionas una agencia inmobiliaria y quieres aparecer en nuestra guía, envíanos la información de tu empresa y podrás aparecer de forma totalmente gratuita.